Παρασκευή, Φεβρουαρίου 13, 2009

Η επιστολή παραίτησης του Γιώργου Γεωργιάδη από την ΠΟΠΣ

Προς: Δ.Σ. ΣΠΟΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ – ΠΟΕ
Κοιν/ση: Δ.Σ. ΠΟΕ

Θεσ/νίκη 7/02/2009

Αξιότιμοι κύριοι, δεχθείτε παρακαλώ δια της παρούσης την παραίτησή μου από τη θέση του συμβούλου στο Δ.Σ. του Σ.ΠΟ.Σ. Θεσ/νίκης με την παράκληση η κενή θέση που προκύπτει να πληρωθεί αμέσως από τον επιλαχόντα αναπληρωματικό.
Η παραίτηση αυτή θα είχε κατατεθεί λίαν νωρίτερα πλην όμως λόγοι σεβασμού της βούλησης της πλειοψηφίας των προέδρων του Νομού Θεσσαλονίκης που με τίμησαν με συγκινητικό τρόπο αντιστεκόμενοι σε πιέσεις, απλώς καθυστέρησαν τη πράξη αυτή.
Αφού ζητήσω συγγνώμη από τους 35 προέδρους που με ψήφισαν γιατί δεν δύναμαι να ολοκληρώσω την εντολή τους μέχρι το πέρας της θητείας μου παραθέτω τους λόγους αυτής της παραίτησης – διαφυγής.

ΛΟΓΟΙ – ΑΙΤΙΑ
1. Επαγγελματικοί λόγοι
2. Οικογενειακοι λογοι
3. Λόγοι προστασία της ατομικής μου αξιοπρέπειας

Σε ότι αφορά τον τρίτο (3) λόγο έχω να παρατηρήσω το εξής: Η 15χρονη επαγγελματική μου καριέρα στην τηλεόραση, τον Τύπο και το ραδιόφωνο πλην μιας ατυχούς τελευταίας κρίσης λογοκρισίας υπήρξε γόνιμη συναρπαστική και επωφελής.
Με υπερηφάνεια δύναμαι να πω δημόσια ότι σε κάθε περίπτωση τίμησα την καταγωγή μου με εκατοντάδες τηλεοπτικά ρεπορτάζ, αποστολές στο εξωτερικό με αποκορύφωμα τις 3 ειδησεογραφικές καταγραφές στον Εύξεινο Πόντο, ιδιαιτέρως δε με αυτή των Μωμόγερων στη Λιβερά Ματσούκας.
Η παράλληλη ενασχόλησή μου με τα κοινά των «οργανωμένων Ποντίων» υπήρξε ατυχής. Υπέπεσα σε ποταμό λαθών εξαιτίας της ευπιστίας και του αυθορμητισμού μου. Διέγνωσα αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές, ακατάληπτα δόγματα, νεποτισμούς, κομματοκρατία, δουλικότητες.
Άρχισα να ανησυχώ όταν η με τόσο κόπο και αίμα δημιουργηθείσα επαγγελματική μου ανέλιξη εβλάπτετο σοβαρά από την παράλληλη ενασχόλησή μου με τον «οργανωμένο χώρο».
Άρχισα να παρατηρώ ότι έβλαπτε επίσης σοβαρά και την οικογενειακή μου γαλήνη. Βάζω τελευταίο το θέμα της οικονομικής αιμορραγίας.
Ανέχθηκα πολλά πράγματα. Όλοι μπορούσαν να κάνουν ακόμα και εγκλήματα προδοσίας αλλά το δικό μου μικρό ή μεγάλο λάθος μεγιστοποιείτο και τίθετο στο μικροσκόπιο. Σκεπτόμενος σταθερά και λογικά – αποφάσισα να κόψω την «παράλληλη σχέση». Να ηρεμήσουν και οι διώκτες μου, να ηρεμήσει και η οικογένεια μου.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η διαπίστωση ότι θα έπρεπε λόγω κοινής φυλετικής καταγωγής να «υπερασπίζομαι – ανέχομαι» ανθρώπους οποίοι σε παλαιότερες εποχές θα ήταν Χίτες, ταγματασφαλίτες, Παοτζήδες, Γεωργαλάδες, Μανιαδάκηδες ότι πιο μαύρο και αντιδραστικό έχει εκβράσει η Άκρα Δεξιά από τον εμφύλιο και μετά. Αυτό, με συγχωρείτε, εγώ το εγγόνι ενός ΕΑΜΙΤΗ δεν μπορώ να το αποδεχθώ. Αγαπώ την πατρίδα μου όσο τη ζωή μου και το έχω αποδείξει, εξάλλου κανείς απ’ αυτούς τους λέοντες της Μαύρης Καταστολής και φασισμού δεν έχει πάει κάν στον Πόντο (!), όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα τους επιδοκιμάσω χάριν της όποιας «ΕΝΟΤΗΤΑΣ».
Επιπλέον έχω πεισθεί ακράδαντα ότι το πολιτικό σύστημα γνωρίζει άριστα να κρατά αυτό το χώρο διηρημένο και αδύναμο, οπότε τζάμπα ο κόπος.
Τιμώ και σέβομαι ανυπόκριτα κάθε αγνό πατριώτη που από το απλό μετερίζι του χωριού, της γειτονιάς, της πόλης αναπνέει Πόντο και ζει για Πόντο.
Δεν ζει από τον Πόντο. Δεν βάζει την καρέκλα πάνω από τις βιασμένες ψυχές. Δεν βάζει το προσωπικό του πρόβλημα στο κέντρο της συνδιαλλαγής του με τους υπολοίπους. Εγώ θα συνεχίσω από το δικό μου πόστο το οποίο είναι γνωστό. Είναι αυτό που με απελευθερώνει και με οδηγεί μέχρι τα βουνά του Πόντου όπου λυτρώνομαι. Σε σας που παραμένετε τους «οργανωμενους ανοργανωτους παραγοντες» εύχομαι να κάνετε το μικρότερο Κακό. Γιατί για Καλό δεν μπορώ να μιλήσω. Με πνίγει η Δεξιά των «νομιμοφρόνων»

Γιώργος Ι. Γεωργιάδης
Δημοσιογράφος ΕΡΤ3

Δεν υπάρχουν σχόλια: